Spread the love
Ένα ανέκδοτο με … αγωνία!
Κάποιος τηλεφωνεί στο αστυνομικό τμήμα και λέει:
- Εμπρός, αστυνομία εκεί; Ελάτε αμέσως! Ένας σκύλος προσπαθεί να μπει από το παράθυρο!
Και ο αστυνομικός ρωτάει εκνευρισμένος :
-Και είναι λόγος αυτός για να καλείτε την αστυνομία;
- Ναι, αφού είμαι ο γάτος του σπιτιού!
Spread the love